2013. március 1., péntek

I love you 4 ever!

Nahát ezt nem fogjátok elhinni, ami történt velem, de előtte valami más: holnap valószínűleg Laura közölni fog egy részletet a Szent Johanna Gimi 8-ból, én nagyon várom, remélem ti is.
Na szóval a tárgy: szerdán beteg voltam illetve csütörtökön és ma is, így volt időm gondolkodni (több is, mint szerettem volna) és rájöttem, hogy többet kéne írni a blogomra, mert itt le tudom írni amit érzek (most nem tudom honnan jött de olyan meghitt-én tényleg beteg vagyok(!):D)és próbálom Laura példáját (Leiner Lauráét és Bolyos Lauráét, az osztály társamét, mert szerintem is (nem csak a tanárom szerint) nagyon jól ír) és eldöntöttem, hogy ha valami jó(vagy rossz) fog történni azt megosztom ha tudom, de létszíves nézzétek el a helyesírási hibákat, mert azaz amit egyáltalán nem tudok 5-ösre, és ezt már Kriszti az egyik legjobb barátnőm megemlítette, bár nem tudom, míg engem az irritál, ha nincs kép egy hosszú blog mellett, ő addig azt nézi, hogy hány helyesírási hibám van (?), de végül is mindegy, mindenkinek vannak bolond szeszélyei. Ami lényeg az az, hogy mostanába nem szoktam lényeges információkat kitenni, viszont lényegtelent igen, így ha bármi fontos fog majd történni (és ez Szjg-s) akkor azt majd megosztom, de most már tényleg nem emlegetem, mert akkor ezt megunjátok, és nem fogjátok nézni ezt a blogot pedig ez is a ti érdemetek, hogy már ennyi a nézetségek száma és tényleg nagyon köszönöm!!!!<3
Másik dolog, hogy ki megy a dedikálásra? Mert én valószínűleg megyek csak anyunak, kell beleegyeznie, és már megyek is a barátnőmmel! Na most már tényleg befogom, mert nem fogjátok elovasni a hosszú szöveg láttán!:D Na sziasztok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése